1400-06-07 11:52
900
0
75927
رییس شورای شهر گرگان:

شورای شهر جای گفت و گو است نه صدا بلند کردن/ سورتمه هنوز به گمرک هم نرسیده است

رییس شورای شهر گرگان گفت: شورا جای بحث و گفت و گو است نباید با زور و صدای بلند کار خود را پیش ببریم و شورا را به اعداد مختلف تقسیم بندی کنیم همه ما یک شورا هستیم و باید با ۹نفر و وحدت کامل کار کنیم.

به گزارش گلستان ما، صفرعلی پایین محلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون حواشی روز گذشته شورای شهر گرگان، اظهار کرد: نهمین جلسه شورای شهر گرگان روز شنبه برگزار شد و طی آن در پنج لایحه میلیارد ها تومان پروژه به پیمانکاران واگذار شد.

رییس شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: طی جلسه روز گذشته با هدف تسریع در روند پروژه شهربازی مدرن گرگان مجموع حدود یازده میلیارد تومان زمین و ۵۵باب مغازه در پاساژ هیرکان طبق قرارداد در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا قرار گرفت تا بتوانیم به تعهدات مالی خود به پیمانکار عمل نماییم.

وی افزود: یکی از کارهای خوب دیگر که ما از همان روز اول آن را آغاز کردیم نهضت آسفالت سازی بود که پیشنهاداتی از سوی مردم برای آسفالت شهر و بهبود کیفیت آن به ما ارائه می شد به همین جهت بلافاصله نهضت آسفالت را در گرگان آغاز کردیم.

پایین محلی با انتقاد از نحوه سخنان برخی در خصوص سورتمه شهر گرگان نیز عنوان کرد: هنوز قطعات در گمرک هم نیست اما برخی می گویند باید پیگیری شود، در خصوص تله کابین به جد پیگیر هستیم این پروژه تمام موارد تخصصی خود را طی کرده، منابع طبیعی و محیط زیست و شورای عالی معماری نیز با پروژه موافقت کرده اند فقط ابلاغ آن مانده که سرمایه گذار ها پس از طی روند قانونی کار خود را آغاز کنند.

رییس شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه اگر حتی یک درخت در پروژه تله کابین قطع شود صد درخت کاشته می شود، بیان کرد: بیشتر مخالفان این طرح در استان های دیگر هستند که بهتر است به فکر محیط زیست استان خود باشند.

وی یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم را مبارزه با فساد عنوان و بیان کرد: دوره ششم با شعار شفافیت روی کار آمد اینکه هر موقع خواستیم جایی مبارزه با فساد کنیم مخالفی پیدا شد شاید طبیعی باشد اما انتظار داشته باشیم اعضای شورا سعه صدر از خود به خرج دهند.

پایین محلی یادآور شد: انتظار داریم رسانه ها به هیچ عنوان موارد منفی را منتشر نکنند باید مدیریت شود و موارد منفی بیرون درز پیدا نکند.

رییس شورای شهر گرگان گفت: شورا جای بحث و گفت و گو است نباید با زور و صدای بلند کار خود را پیش ببریم و شورا را به اعداد مختلف تقسیم بندی کنیم همه ما یک شورا هستیم و باید با ۹نفر و وحدت کامل کار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.